Chat

Newsletter

Oferta educațională

Mai jos găsiți lista tipurilor de curs pe care le oferim

Imagine simbol pentru  FPCSB2022 -

FPCSB2022 -

Spălarea banilor, finanțarea terorismului și sancțiuni internaționale - 2022

 

Curs spălarea banilor – află cum să previi și să combați spălarea banilor

În cadrul acestui program, analizăm modificările semnificative din anul 2022 cu impact asupra activității pieței financiar-bancară:

  1. actualizarea Legii nr.129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
  2. emiterea de către ONPCSB a unui ghid privind identificarea beneficiarului real;
  3. modificarea regimului sancționatoriu împotriva Rusiei și Belarusului;
  4. reevaluarea riscului de tara de către UE, FATF și Transparency International, element obligatoriu al riscului de SB/FT calculat la nivel de client.

Participă la cursuri online pentru spălarea banilor și învață cum să aplici principalele tehnici de investigație financiară în combaterea infracțiunilor grave. Lupta împotriva acestor acțiuni este un subiect discutat din ce în ce mai des de autoritățile de supraveghere a piețelor financiare și se dorește ca normele impuse de Uniunea Europeană să fie aplicate corespunzător.

Astfel, programele pentru spălarea banilor sunt destinate persoanelor care au responsabilitate în aplicarea legislației, celor care profesează ca ofițer de conformitate/AML sau celor care doresc să-și dezvolte competențele în prevenirea spălării banilor. Înscrie-te la cursurile de spălarea banilor și specializează-te în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor!

Cf.Legii nr.129/2019, art.24, alin(6): În cazul instituţiilor de credit şi al instituţiilor financiare sunt obligatorii stabilirea unor standarde adecvate în procesul de recrutare a personalului cu responsabilităţi în aplicarea prezentei legi şi participarea acestuia la programe de instruire ori de câte ori este nevoie, însă nu mai târziu de un interval de 2 ani, cu respectarea reglementărilor sau instrucţiunilor sectoriale.

Vezi cursurile de spălarea banilor viitoare: 
“Spălarea banilor, finanțarea terorismului și  sancțiuni internaționale 2022", 05 septembrie - 08 septembrie 2022

De ce să te înscrii la cursuri de spălarea banilor? Este nevoie să ai cunoștințe solide despre spălarea banilor chiar dacă lucrezi la o companie de stat sau la una privată. Specialiștii din departamentele de AML ale industriilor financiar-bancare, telecomunicațiilor, de energie, consultanță, retail sau farma trebuie să dețină astfel de informații pentru a ști cum să le combată în cazul în care o persoană fizică sau juridică încearcă să facă o astfel de infracțiune.

Totodată, aceste programe sunt benefice și pentru cei care lucrează în departamente care se ocupă de control, conformitate sau monitorizare și risc. Iată principalele motive pentru care trebuie să te înscrii la cursuri de spălarea banilor:

●  Înveți care sunt obligațiile, drepturile, regulamentele, politicile și procedurile în ceea ce privește spălarea banilor (drepturi de acces, protecție, escaladare etc.);

●  Vei ști cum să acționezi în cazul în care descoperi un client care a realizat această infracțiune;

●  Vei înțelege conceptele instituite de cadrul național și european privind prevenirea și combaterea spălării banilor;

● Te familiarizezi cu structura generală a modelelor de rating și vei ști care sunt situațiile de risc și potențiali clienți de risc;

● Cunoști modul de măsurare a riscului și de micșorare a acestuia la nivelul întregii companii;

● Afli cum să gestionezi relațiile cu clienții care se află pe lista de risc pentru spălarea banilor;

● Aplici conceptele practic, prin exerciții și studii de de caz;

● Vezi cum trebuie să recunoști semnalele de avertizare, indicii de suspici și regulile de acțiune în cazul în care apare o spălare de bani;

● Înveți de la un trainer cu experiență, care îți va da detalii necesare pentru practicarea corectă a meseriei și prevenirea spălării banilor.

Vezi și prezentarea programului de spălare de bani pe Youtube

Cuprinsul programului de spălare a banilor - cei vei putea învăța?
Cursurile de spălarea banilor vor fi împărțite în două module, atât cu teorie, cât și cu practică.

 

În primul modul vom prezenta informații generale cu privire la spălarea banilor:

1. Istoric și cadrul internațional privind prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului;

2. Cadrul național de prevenire și combatere a spălării banilor și a finanțării terorismului;

3. Infracțiunea de spălarea banilor;

4. Măsurile de cunoaștere a clientelei, abordarea pe bază de risc;

4.1. Măsuri standard de cunoaștere a clientelei;

4.2. Măsuri simplificate de cunoaștere a clientelei;

4.3. Măsuri suplimentare de cunoaștere a clientelei;

5. Identificarea beneficiarului real;

6. Raportarea tranzacțiilor care nu prezintă indicatori de suspiciune;

7. Raportul privind activitate suspectă;

8. Persoana desemnată și proceduri interne;

9. Păstrarea documentelor;

10. Răspunderi și sancțiuni.

 

În cel de-al doilea modul vom discuta despre normele legislative impuse de Uniunea Europeană și vom pune în aplicare informațiile aprofundate:

11. Sancțiunile Internaționale, Scop și Mijloace;

11.1. Programul SUA privind sancțiunile;

11.2. Programul ONU privind sancțiunile;

11.3. Programul UE privind sancțiunile;

11.4. Legislația din România privind sancțiunile;

11.5. Legea 129/2019;

12.1. Restricțiile financiare;

12.2. Restricțiile economice;

13. Riscuri și vulnerabilități în sistemul financiar-bancar;

14.Cele mai bune practici în sistemul financiar-bancar;

15. Studii de caz.

Ce primești după participarea la aceste cursuri de spălarea banilor?

În urma participării la cursurile pentru prevenirea spălării banilor vei primi nu doar informații concrete și actualizate despre prevenirea și combaterea infracțiunilor grave, cum sunt cele de spălare a banilor, dar și:

●  suport din partea lectorului pe durata parcurgerii programului;

●  camera de discuții suport din partea AsFM;

●  suport IT;

●  rezultate prezență afișate online;

●  certificat de participare, cu opt ore de pregătire și perfecționare profesională continuă pentru anul în curs;

●  certificatul de participare se poate elibera online sau în format electronic (în termen de 24 ore de la finalizarea programului).

Bonusul ASFM!
Vizualizare nelimitată a suportului de curs în format video, în care este inclusă toată perioada desfășurării programului până la expirarea valabilității informațiilor.
Participanții la cursul de spălarea banilor au acces GRATUIT și la următoarea serie de curs organizată de ASFM pe acest subiect.

“Spălarea banilor, finanțarea terorismului și  sancțiuni internaționale", 05 septembrie - 08 septembrie 2022

Trainer cursuri
Cursurile de spălare a banilor vor fi susținute de Ion Radu, specialist cu experiență îndelungată pe aria de Conformitate din domeniul financiar bancar. În prezent, ocupă funcția de expert conformitate la Banca Comercială Română. Este licențiat în Matematică, la Universitatea din București, a absolvit Cursul postuniversitar de Management Bancar și Bursier - ASE și numeroase alte cursuri de specializare în domeniul financiar-bancar și de conformitate.

Domnul Radu Ion este un profesionist experimentat, unul dintre cei mai buni specialiști din România pe probleme legate de prevenirea spălării banilor, sancțiuni financiare internaționale și FACTA (The Foreign Account Tax Compliance Act), având o experiență de peste 25 ani în aplicarea legislației în practică. 
Obiectivul nostru principal este ca înțelegerea conceptelor de spălare a banilor și finanțarea terorismului și a riscurilor aferente să fie realizată prin îmbinarea optimă între partea teoretică și partea practică. în acest sens, lectorul programului vă va prezenta numeroase exemple concrete privind resursele de abordare a celor mai importante riscuri în materie de combatere a spălării banilor și a finanțării terorismului prin activități pe piața de capital.

Cum te înscrii la cursul Spălarea banilor, finanțarea terorismului și sancțiuni internaționale - 2022?

Pentru a participa la acest curs de pregătire și perfecționare profesională continuă, urmează pașii de mai jos:

   1. Completează și pregătește următoarele documente:

  1. Formular de înscriere program de formare profesională continuă ( Persoană fizică sau Persoană juridică - după caz);
  2. În cazul persoanelor juridice se va completa și Formular înscriere individual angajați, click aici;
  3. Copia actului de identitate;
  4. Dovada achitării tarifului de înscriere la curs (copie ordin de plată bancar sau chitanță fiscală).

   2. Încarcă documentele în aplicația www.cursuribursa.ro, în contul tău de client sau la adresa de e-mail: office[at]cursuribursa.ro.

   3. Noi îți vom trimite pe email confirmarea înscrierii, precum și toate detaliile cu privire la acest curs de pregătire și formare profesională.

 
Ce spun clienții noștri despre cursurile de spălarea banilor?


T. B. - "Un program foarte bine structurat, cu trimitere la o mulțime de informații utile, condimentat de talentul lectorului de a oferi exemple și de a împărtăși din experiența profesională."

M. B. - "Foarte bine documentat, foarte bine explicat, sintetizat."

L. B.- "Materialul de curs este foarte bine structurat; lectorul a folosit eficient tot timpul alocat; exemplele pe care ni le-a oferit din practică îmi vor fi de mare folos în activitatea bancară";

F. M.-"Consider cursul complet. Trebuie reascultat pentru că este complex. Cursul a fost super, în conținut și prezentare.";

R. C.-"Curs extrem de folositor, mulțumesc".

A. B.-"Conținutul programjului și prezentarea acestuia de către dl Radu Ion sunt excelente.".

A. R.-"Un curs cu informații foarte utile teoretice și practice. Felicitări!";

A.T.- "Cursul acoperă o gamă largă de informații necesare unei bune desfășurări a activității profesionale în domeniu. Informațiile sunt prezentate în detaliu și se vine în ajutor cu studii de caz, foarte utile în aplicarea legislației.  Prezentarea video a acestuia este la îndemână, oferind posibilitatea vizionării ulterioare a cursului".

Urmează cursul pentru combatarea spălării banilor și vei deveni profesionist în domeniu.

Rezervă-ți locul la cursuri pentru spălarea banilor de mai jos și investește în dezvoltarea ta profesională! Vei afla informații relevante cu ajutorul cărora îți vei putea practica meseria cu profesionalism și corectitudine.

Pentru mai multe detalii, ne poți contacta la oricare dintre numerele de telefon 0369-404.124/ 0771-261.036 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail office[at]cursuribursa.ro.

Înscrie-te acum la programul pentru spălarea banilor!

...
Imagine simbol pentru  FPCIPF  -

FPCIPF -

Interacțiunile dintre piețele financiare

Acest curs îți oferă o înţelegere aprofundată a funcționării piețelor financiare, a interacțiunilor dintre acestea, precum și a impactului datelor macroeconomice asupra evoluției instrumentelor financiare. În plus, vei afla informații utile despre momentele bune de tranzacționare și optimizarea portofoliului.

De ce să te înscrii la cursul "Interacțiunile dintre piețele financiare"?

Cu ajutorul acestui program de pregătire și perfecționare vei înțelege ce se întâmplă pe piețele financiare globale și îți vei putea utiliza aceste cunoștințe pentru a-ți atinge obiectivele financiare, atât ale tale, cât și ale clienților tăi. Pe lângă teorie, cursul conține și o parte de practică, unde vei avea posibilitatea de a analiza diverse exemple practice.

Așadar, prin intermediul acestui program:

  1. Vei afla care sunt principalele caracteristici ale piețelor financiare, cum funcționează acestea și care sunt interacțiunile dintre ele;
  2. Vei cunoaște principalele instrumente financiare și vei înțelege care este impactul datelor macroeconomice asupra evoluției acestor instrumente;
  3. Vei deveni mai conștient de noțiunea de risc și de ce contează atunci când măsori performanța unei investiții;
  4. Vei fi capabil să identifici riscurile specifice și oportunitățile de rentabilitate, astfel încât să poți construi un portofoliu eficient de active financiare.

Înveți de la un profesionist cu experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar

Cursul ”Interacțiunile dintre piețele financiare” este prezentat de Adrian Codîrlașu, Doctor în Economie, cu specializare în finanțe internaționale în cadrul Academiei de Studii Economice București.

Cu o experiență profesională de peste 20 de ani pe piața financiar-bancară, Adrian Codîrlașu ocupă în prezent funcția de Vicepreședinte al Asociației CFA România, Vicepreședinte al Asociației Analiștilor Financiari - Bancari din România și Profesor Asociat în cadrul Școlii Doctorale de Finanțe-Bănci, unde predă discipline precum econometrie, piețe financiare, instrumente derivate, venit fix și managementul riscului.

Adrian Codîrlașu deține numeroase specializări în domeniul financiar, inclusiv certificarea de Chartered Financial Analyst (CFA), obținută la CFA Institute, Charlotesville, Statele Unite ale Americii.

Cui se adresează acest curs?

Acest curs de formare profesională se adresează persoanelor care activează în domeniul financiar-bancar (servicii pentru piața de capital) și care doresc să-și consolideze și aprofundeze cunoștințele în această arie:

  1. Personalul din departamentele de Financial Markets, Administratori produse Piețe financiare ale băncilor comerciale
  2. Angajații din departamentele de back-office- Piețe de capital
  3. Angajații din Departamentele de Control Intern și Audit
  4. Persoanele care doresc să investească pe piața de capital
  5. Persoanele care doresc să se formeze și specializeze în acest domeniu

Modul de desfășurare al cursului

Pentru cursul ”Interacțiunile dintre piețele financiare” ne vom întâlni online, pe parcursul a 4 zile.

Vor fi 4 Webinarii LIVE de câte 2.5 ore fiecare.

IMPORTANT!!! Nu este nevoie să instalezi vreun program pentru a participa la Webinarii! Trebuie doar să fii online și să le urmărești de pe laptop sau telefon.

După finalizarea programului, vei primi suportul de curs în format video pentru a-l reasculta și aprofunda de fiecare dată când ai nevoie.

Vei avea colegi de program alți specialiști care lucrează în același domeniu, cu care poți discuta și împărtăși cunoștințe și experiențe.

Tematica

Programul ”Interacțiunile dintre piețele financiare” este structurat în 6 module (teorie +practică), astfel:

Modul I - Tranzacționare (ordine, intrare, ieșire din poziții, limite poziții)

Modul II - Managementul pozițiilor (Take profit, stop loss, marcare la piață)

Modul III - Analiza tehnică (principalii indicatori tehnici, exemple piața energiei)

Modul IV - Interpretarea datelor macroeconomice (impactul acestora asupra evoluției piețelor financiare)

Modul V - Instrumente cu venit fix (caracteristici, riscuri asociate cu investiția în obligațiuni, evaluarea obligațiunilor, riscul de rată de dobândă)

Modul VI - Optimizarea portofoliului (erori în tranzacționare, erori în managementul de portofoliu, toleranța la risc, rata inflației)

Ce primești după participarea la curs?

 

În urma participării la cursul de formare profesională ”Interacțiunile dintre piețele financiare” vei primi:

  1. Suportul lectorului pe toată durata parcurgerii programului – ai acces direct la unul dintre cei mai buni specialiști în domeniu și ai posibilitatea de a-i adresa întrebări și de a învăța din experiența sa;
  2. Camera de discuții suport din partea AS Financial Markets – atunci când ai nevoie de consiliere de la specialiștii AS Financial Markets;
  3. Suport IT pentru desfășurarea cursului în condiții excelente, astfel încât să nu pierzi niciun minut prețios din acest program;
  4. Certificat de participare cu 10 ore de pregătire profesională continuă pentru anul în curs (certificatul se eliberează online sau în format electronic în termen de 24 ore de la finalizarea programului).
Bonusul ASFM!
Vizualizare nelimitată a suportului de curs în format video, reasculți și aprofundezi în orice moment informațiile prezentate, în care este inclusă toată perioada desfășurării programului până la expirarea valabilității informațiilor.
Pentru înscrierea a minim 2 participanți se oferă o reducere de 10 % din prețul cursului.

Cum te înscrii la cursul "Interacțiunile dintre piețele financiare"?

Pentru a participa la acest curs de pregătire și perfecționare profesională continuă, urmează pașii de mai jos:

   1. Completează și pregătește următoarele documente:

  1. Formular de înscriere program de formare profesională continuă ( Persoană fizică sau Persoană juridică - după caz);
  2. Formular înscriere angajați (în cazul persoanelor juridice);
  3. Copia actului de identitate;
  4. Dovada achitării tarifului de înscriere la curs (copie ordin de plată bancar sau chitanță fiscală).

   2. Încarcă documentele în aplicația www.cursuribursa.ro, în contul tău de client sau transmite-le la adresa de e-mail: office[at]cursuribursa.ro.

   3. Noi îți vom trimite pe email confirmarea înscrierii, precum și toate detaliile cu privire la acest curs de pregătire și formare profesională.

Preț curs: 850 RON

Urmează cursul ”Interacțiunile dintre piețele financiare” pentru a putea lua decizii informate și corecte în ceea ce privește investițiile pe piața de capital!

Pentru mai multe detalii, ne poți contacta la oricare dintre numerele de telefon 0369-404.124/ 0771-261.036 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail office[at]cursuribursa.ro.

Investește în dezvoltarea ta profesională și rezervă-ți locul la acest program de formare profesională!

...
Imagine simbol pentru  FPCAF  -

FPCAF -

Analiză financiară

 

Cursul de analiză financiară te va ajuta să obții cunoștințe solide în calcularea și interpretarea diverșilor indicatori financiari pentru a putea identifica rapid oportunitățile și zonele riscante ale unei companii.

 

 

De ce să te înscrii la cursul de analiză financiară?

Cu ajutorul acestui program de pregătire și perfecționare, vei fi capabil să realizezi o analiză financiară cuprinzătoare a oricărei organizații, folosind o varietate de rapoarte derivate din situațiile financiare. Pe lângă teorie, cursul de analiză financiară conține o parte semnificativă de practică, unde vei avea posibilitatea de a lucra pe diverse studii de caz.

Iată principalele competențe pe care le vei dobândi la finalul cursului de analiză financiară:

  1. Vei învăța care sunt principalele modalități de finanțare ale companiilor
  2. Vei știi să analizezi performanța financiară a unei companii
  3. Vei putea întocmi situațiile fluxurilor de numerar pe baza bilanțului și a contului de profit și pierdere
  4. Vei putea efectua o analiză detaliată a fluxului de numerar
  5. Vei fi capabil să realizezi o analiză financiară completă a companiilor dintr-un grup (consolidarea situațiilor financiare, fuziuni și achiziții, tranzacții intragroup)
  6. Vei învăța să calculezi corect și să interpretezi principalii indicatori financiari
  7. Vei știi cum să folosești evaluarea financiară a companiei în procesul de decizie
  8. Vei înțelege cum afectează deciziile managementului rezultatele financiare ale organizației

Înveți de la un profesionist cu experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar

Cursul de analiză financiară este prezentat de Adrian Codîrlașu, Doctor în Economie, cu specializare în finanțe internaționale în cadrul Academiei de Studii Economice București.

Cu o experiență profesională de peste 20 de ani pe piața financiar-bancară, Adrian Codîrlașu ocupă în prezent funcția de Vicepreședinte al Asociației CFA România, Vicepreședinte al Asociației Analiștilor Financiari - Bancari din România și Profesor Asociat în cadrul Școlii Doctorale de Finanțe-Bănci, unde predă discipline precum econometrie, piețe financiare, instrumente derivate, venit fix și managementul riscului.

Adrian Codîrlașu deține numeroase specializări în domeniul financiar, printre care se remarcă certificarea de Chartered Financial Analyst (CFA), obținută la CFA Institute, Charlotesville, Statele Unite ale Americii.

Cui se adresează acest curs?

Cursul de analiză financiară se adresează persoanelor care activează în domeniul financiar-bancar și care doresc să-și consolideze și aprofundeze cunoștințele în această arie:

  1. Personalul din departamentele de Planificare și Analiză financiară, Credit Control și Managementul riscului ale băncilor comerciale
  2. Consilierii financiari și analiștii care lucrează în domeniul Equity Research, Dezvoltare corporativă și alte departamente financiar-contabile
  3. Angajații din Departamentele de Control Intern și Audit
  4. Managerii, persoanele cu funcții executive și antreprenorii care necesită o înțelegere aprofundată a problemelor de management financiar

Modul de desfășurare al cursului

Pentru cursul de analiză financiară ne vom întâlni online, pe parcursul a 4 zile.

Vor fi 4 Webinarii LIVE de câte 2.5 ore fiecare.

IMPORTANT!!! Nu este nevoie să instalezi vreun program pentru a participa la Webinarii! Trebuie doar să fii online și să le urmărești de pe laptop sau telefon.

După finalizarea programului, vei primi suportul de curs în format video pentru a-l reasculta și aprofunda de fiecare dată când ai nevoie.

Vei avea colegi de program alți specialiști care lucrează în același domeniu, cu care poți discuta și împărtăși cunoștințe și experiențe.

Tematica

Programul de analiză financiară este structurat în 6 module (teorie +studii de caz), astfel:

Modul I 
  1. Finanțarea companiilor
    1. Utilizarea emisiunilor de acțiuni
    2. Finanțarea prin credite bancare
Modul II
  1. Prezentarea performanței financiare
    1. Elementele performanței financiare
    2. Segmentele operaționale
    3. Evenimentele excepționale
    4. EPS
Modul III
  1. Analiza fluxului de numerar
    1. Fluxuri de numerar din activitatile operaționale, investiționare și de finanțare
    2. Întocmirea situațiilor fluxurilor de numerar pe baza bilanțului și a contului de profit și pierdere
    3. Explicația a “plus-urilor și minus-urilor” care apar în situația fluxurilor de numerarar
Modul IV
  1. Analiza grupurilor
    1. Consolidarea situațiilor financiare
    2. Fuziuni și achiziții
    3. Tranzacțiile intragroup
Modul V
  1. Calculul și interpretarea indicatorilor financiari
    1. Profitabilitate
    2. Lichiditate
    3. Riscul financiar și structura de capital
    4. Indicatorii investitorilor
    5. Scorare
    6. Analiza multivariată
Modul VI
  1. Studii de caz în analiza financiară

Ce primești după participarea la cursul de "Analiză financiară"?

În urma participării la cursul de analiză financiară vei primi:

  1. Suportul lectorului pe toată durata parcurgerii programului – ai acces direct la unul dintre cei mai buni specialiști în domeniu și ai posibilitatea de a-i adresa întrebări și de a învăța din experiența sa;
  2. Camera de discuții suport din partea AS Financial Markets – atunci când ai nevoie de consiliere de la specialiștii AS Financial Markets
  3. Suport IT pentru desfășurarea cursului în condiții excelente, astfel încât să nu pierzi niciun minut prețios din acest program;
  4. Certificat de participare cu 10 ore de pregătire profesională continuă pentru anul în curs (certificatul se eliberează online sau în format electronic în termen de 24 ore de la finalizarea programului).
Bonus ASFM!
Vizualizare nelimitată a suportului de curs în format video, reasculți și aprofundezi în orice moment informațiile de analiză financiară, în care este inclusă toată perioada desfășurării programului până la expirarea valabilității informațiilor.
Pentru înscrierea a minim 2 participanți se oferă o reducere de 10 % din prețul cursului.

Cum te înscrii la cursul de "Analiză financiară"?

Pentru a participa la cursul de analiză financiară, urmează pașii de mai jos:

Completează și pregătește următoarele documente:

  1. Formular de înscriere program de formare profesională continuă ( Persoană fizică sau Persoană juridică - după caz);
  2. Formular înscriere angajați (în cazul persoanelor juridice);
  3. Copia actului de identitate;
  4. Dovada achitării tarifului de înscriere la curs (copie ordin de plată bancar sau chitanță fiscală).
  5. Încarcă documentele în aplicația www.cursuribursa.ro, în contul tău de client sau la adresa de e-mail: office[at]cursuribursa.ro .
  6. Noi îți vom trimite pe email confirmarea înscrierii, precum și toate detaliile cu privire la cursul de analiză financiară. 

Preț curs: 850 RON

Urmează cursul de analiză financiară pentru a putea lua decizii informate și corecte

Investește în dezvoltarea ta profesională și rezervă-ți locul la cursul de analiză financiară! Vei afla informații relevante cu ajutorul cărora vei putea calcula și interpreta indicatorii financiari ai unei companii și vei putea lua decizii corecte pentru organizația din care faci parte.

Pentru mai multe detalii, ne poți contacta la oricare dintre numerele de telefon 0369-404.124/ 0771-261.036 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail office[at]cursuribursa.ro

Înscrie-te acum la cursul de analiză financiară pentru a-ți practica meseria cu profesionalism și corectitudine.

...
Imagine simbol pentru CIF -

CIF -

Consultant de Investiții Financiare/ Personal care  oferă consultanță clienților privind instrumentele financiare, serviciile de investiții sau serviciile auxiliare

Consultantul de investiții prestează cu titlu profesional servicii de consultanță de investiții, respectiv face recomandări personale de investiții cu privire la unul sau mai multe servicii financiare. Conform prevederilor legale în vigoare el are obligația de a acționa într-un mod onest, echitabil și profesionist, care să corespundă cel mai bine intereselor clienților.

Pentru a dobândi calitatea de consultant de investiții, o persoană trebuie să îndeplinească criteriile de cunoștinte, competențe și experiență extinse, prevăzute de legislația în vigoare. Desfășurarea efectivă a activităților de consultant de investiții este supusă, în prealabil, cerințelor de autorizare și înregistrare în Registrul A.S.F.

Programul își propune ca obiectiv dobândirea de cunoștințe și competențe pentru personalul care oferă consultanță de investiții în legătură cu serviciile și activitățiile de investiții financiare și/ sau instrumente financiare conform prevederilor Legii 126/2018 privind pieţele de instrumente financiare, Regulamentului A.S.F. nr. 5/2019, Regulamentului A.S.F./ B.N.R. nr. 14/7/2018 privind prestarea de servicii și activități de investiții în numele societăților de servicii de investiții financiare și al instituțiilor de credit, respectiv Ghidul ESMA cu privire la evaluarea cunoștințelor și competențelor.

Programul se adresează personalului intermediarilor care furnizează servicii de consultant de investiții și care trebuie să facă dovada absolvirii unui program de pregătire iniţială organizat de un organism de formare profesională recunoscut de autorităţile competente.

...
Imagine simbol pentru ADRI -

ADRI -

Administrator de risc - curs acreditat ANC - COR241240

Funcția de administrare a riscului/ persoana responsabilă cu administrarea riscului este funcția-cheie pe care o exercită persoanele ale căror atribuții au o influență semnificativă asupra realizării obiectivelor strategice ale entității reglementate, care nu fac parte din structura de conducere, îndeplinind în cadrul entității reglementate, conform legislației specifice Sectorului Instrumentelor și Investițiilor Financiare, atribuțiile de evaluare și administrare a riscurilor (managementul riscurilor).

...
Imagine simbol pentru FPCMI 2022 -

FPCMI 2022 -

Machine Investing

Programul este conceput pentru a educa investitorul despre utilitatea informațiilor financiare în construirea unui portofoliu de investiții, despre incapacitatea de a prezice și despre modul în care o nouă arhitectură matematică care ”înțelege informațiile” poate deschide o nouă modalitate de a construi portofolii mai inteligente.

De ce să te înscrii la cursul de "Machine Investing"?

Cursul ”Machine Investing” explică în detaliu indicii, previziuni, mecanisme, informații, investiții în factori, teoria modernă a portofoliului, oferind instrumente funcționale pentru a construi mașini care să bată piața.

Cu ajutorul acestui program de pregătire și perfecționare:

  1. Vei afla informații utile despre cum poți folosi inteligența artificială pentru ca portofoliul tău de investiții să aibă un randament superior;
  2. Vei înțelege cum poți obține performanțe durabile cu ajutorul factorilor statistici și matematici;
  3. Înveți cum să investești inteligent de la un profesionist în domeniu!

Cursul este prezentat în limba ENGLEZĂ!

Înveți de la un profesionist cu experiență de peste 20 de ani în domeniul investițiilor

Cursul Machine Investing este prezentat de Mukul Pal, un antreprenor de succes cu o experiență de peste 20 de ani în investiții.

În 1993 Mukul Pal a absovit Universitatea Delhi din India, specialitatea Științe și afaceri și a lucrat la Bursa de valori din Bombay, în departamentul de active derivate, apoi în divizia de instruire a produselor derivate. În 2014-2016 a urmat un Master în economie și statistică la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj și a studiat tehnologia financiară în SUA, la Massachusetts Institute of Technology (clasa Fintech din 2016).

În Cluj, Mukul Pal a înființat compania Orpheus Capitals, o companie de consultanță în investiții. Printre clienții companiei s-au remarcat organizații precum Raiffeisen Asset Management, BT și BRD Securities, SSIF Broker, Target Capital, SIBEX sau Reuters.

Orpheus Capital a fost selectat de AIconics Awards drept unul dintre cei mai buni inovatori de inteligență artificială din lume.

 

În februarie 2018, Mukul Pal a fondat AlphaBlock, o companie care dezvoltă soluții de managementul investițiilor bazate pe inteligență artificială!  AlphaBlock are centrul de cercetare și dezvoltare la Cluj, dar operează în SUA, Europa și India.

Cui se adresează acest curs?

Acest curs de formare profesională continuă se adresează tuturor persoanelor care doresc să-și îmbunătățească cunoștințele în domeniul investițiilor, inclusiv:

  1. Persoanelor cu funcții de conducere în cadrul entităților autorizate de A.S.F./ B.N.R.;
  2. Analiştilor financiari/ economiştilor din instituțiile de servicii financiare (atât departamentele de vânzare, analiză, cât și de risc/conformitate);
  3. Firmelor de consultanţă, managerilor sau directorilor financiari din companii care doresc să dobândească cunoștințe specifice de analiză financiară;
  4. Specialiștilor de pe piața de capital, care activează în domeniul administrării investițiilor.

Modul de desfășurare al cursului

Pentru cursul "Machine Investing" ne vom întâlni online, timp de 22 de ore, pe parcursul a 2 luni.

Vor fi 11 Webinarii LIVE de câte 2 ore fiecare.

IMPORTANT!!! Nu este nevoie să instalezi vreun program pentru a participa la Webinarii! Trebuie doar să fii online și să le urmărești de pe laptop sau telefon.

După finalizarea programului, vei primi suportul de curs în format video pentru a-l reasculta și aprofunda de fiecare dată când ai nevoie.

Vei avea colegi de program alți specialiști care lucrează în același domeniu, cu care poți discuta și împărtăși cunoștințe și experiențe.

Structura cursului Machine Investing

Programul de pregătire și perfecționare profesională continuă "Machine Investing" este structurat în 11 module (teorie +studii de caz), în limba ENGLEZĂ, astfel:

Modul I - History of Benchmark

Modul II - History of Forecasting

Modul III - Alpha and idiosyncraticity

Modul IV - Rae, Pareto and Galton

Modul V - The Probabilistic Mechanism

Modul VI - Smart Beta Indices

Modul VII - Information is not an Orange

Modul VIII - Perpetual Motion Machine

Modul IX - Future of Intelligent Investing

Modul X - Sandbox Workshop

Modul XI - Noutăți legislative pentru SAI/ AFIA/ Emitenți din perspectivă practică (lector Horia Gusta- președinte AAF/director CASS Muntenia Invest)

Găsești mai multe detalii despre fiecare modul în meniul ”Tematica”

Ce primești după participarea la cursul de Machine Investing?

În urma participării la cursul Machine Investing vei primi:

  1. Suportul lectorului pe toată durata parcurgerii programului – ai acces direct la unul dintre cei mai buni specialiști în domeniu și ai posibilitatea de a-i adresa întrebări și de a învăța din experiența sa;
  2. Camera de discuții suport din partea AS Financial Markets – atunci când ai nevoie de consiliere de la specialiștii AS Financial Markets
  3. Suport IT pentru desfășurarea cursului în condiții excelente, astfel încât să nu pierzi niciun minut prețios din acest program;
  4. Certificat de participare cu 22 ore depregătire și perfecționare profesională continuă pentru anul în curs (certificatul se eliberează online sau în format electronic în termen de 24 ore de la finalizarea programului).
Bonusul ASFM!
Vizualizare nelimitată a suportului de curs în format video,  în care este inclusă toată perioada desfășurării programului până la expirarea valabilității informațiilor.
Pentru înscrierea a minim 2 participanți se oferă o reducere de 10 % din prețul cursului.

Cum te înscrii la cursul "Machine Investing"?

Pentru a participa la acest program de pregătire și perfecționare profesională, urmează pașii de mai jos:

   1. Completează și pregătește următoarele documente:

  1. Formular de înscriere program de formare profesională continuă ( Persoană fizică sau Persoană juridică - după caz);
  2. Formular înscriere angajați (în cazul persoanelor juridice);
  3. Copia actului de identitate;
  4. Dovada achitării tarifului de înscriere la curs (copie ordin de plată bancar sau chitanță fiscală).

   2. Încarcă documentele în aplicația www.cursuribursa.ro, în contul tău de client sau transmite-le la adresa de e-mail: office[at]cursuribursa.ro.

   3. Noi îți vom trimite pe email confirmarea înscrierii, precum și toate detaliile cu privire la acest curs de pregătire și formare profesională.

Preț curs: 1.200 RON

Investește în dezvoltarea ta profesională și rezervă-ți locul la cursul de Machine Investing! Vei învăța cum să investești inteligent de la unul dintre cei mai buni profesioniști din domeniu!

 

Pentru mai multe detalii, ne poți contacta la oricare dintre numerele de telefon 0369-404.124/ 0771-261.036 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail office[at]cursuribursa.ro.

...
Imagine simbol pentru POIF -

POIF -

Personal care  oferă informații clienților privind instrumentele financiare, serviciile de investiții sau serviciile auxiliare

Oferirea de informatii privind activitățile și serviciile de investiții financiare, respectiv privind instrumentele financiare reprezintă o activitate supusă unor standarde de cunoștințe, competență și experiență profesională, începând cu intrarea în vigoare a Legii nr. 126/2018.

Personalului firmelor de investiții care interacționează direct cu clienții/ clienții potențiali ai intermediarului, fie la inițiativa clientului, fie la inițiativa firmei de investiții,  îi sunt aplicabile standardele profesionale de oferire de informații.

Cursul își propune ca obiectiv dobândirea de cunoștințe și competențe pentru personalul care ofera informații privind serviciile și activitățiile de investiții financiare și/ sau instrumente financiare conform prevederilor Legii 126/2018 privind pieţele de instrumente financiare, Regulamentului A.S.F. nr. 5/2019, Regulamentului A.S.F./ B.N.R. nr. 14/7/2018 privind prestarea de servicii și activități de investiții în numele societăților de servicii de investiții financiare și al instituțiilor de credit, respectiv Ghidul ESMA cu privire la evaluarea cunoștințelor și competențelor.

Cursul de adresează personalului intermediarilor care furnizează informații directe clienților firmei de investiții și care trebuie să facă dovada absolvirii unui program de pregătire iniţială organizat de un organism de formare profesională recunoscut de autorităţile competente.

...
Imagine simbol pentru FPCMRO -

FPCMRO -

Managementul riscului operațional

Cursul Managementul riscului operațional îți va oferi cunoștințele necesare pentru a identifica, măsura, cuantifica și gestiona riscul operațional al unei companii. Înțelegerea principiilor fundamentale ale riscului operațional, inclusiv importanța implementării unor controale puternice și a indicatorilor cheie de risc sunt esențiale pentru ca o companie să rămână competitivă și operațională în domeniul său de activitate.

De ce să te înscrii la cursul Managementul riscului operațional?

 

Cu ajutorul acestui program de pregătire și perfecționare, vei fi capabil să identifici principalele surse de risc operațional și vei învăța tehnici eficiente pentru evaluarea pierderilor potențiale, monitorizarea și administrarea expunerilor la riscul operațional. Pe lângă teorie, cursul conține o parte semnificativă de exemple practice.

Iată principalele competențe pe care le vei dobândi la finalul acestui curs:

  1. Vei știi să identifici sursele riscului operațional și modul în care acestea apar în contextul principalelor activități ale instituțiilor financiare
  2. Vei dobândi cunoștințele necesare pentru a măsura și cuantifica riscul operațional
  3. Vei fi capabil să iei decizii corecte în ceea ce privește acceptarea riscului, în urma unei analize corecte beneficii vs costuri
  4. Vei învăța principalele tehnici de anticipare și gestionare a riscului prin planificare adecvată
  5. Vei înțelege structurile de guvernanță, sistemele și controalele necesare pentru ca o organizație să gestioneze cu succes riscul operațional
  6. Vei cunoaște principalele reglementări privind riscul operațional (Basel II, CRD IV și CRR)

Înveți de la un profesionist cu experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar

Cursul Managementul riscului operațional este prezentat de Adrian Codîrlașu, Doctor în Economie în cadrul Academiei de Studii Economice București.

Cu o experiență profesională de peste 20 de ani pe piața financiar-bancară, Adrian Codîrlașu ocupă în prezent funcția de Vicepreședinte al Asociației CFA România, Vicepreședinte al Asociației Analiștilor Financiari - Bancari din România și Profesor Asociat în cadrul Școlii Doctorale de Finanțe-Bănci, unde predă discipline precum  managementul riscului, piețe financiare, instrumente derivate și econometrie.

Cui se adresează acest curs?

Acest curs se adresează următoarelor persoane:

  1. Personalului din departamentele de administrare și getionare a riscului operațional din băncile comerciale și alte instituții finaciare
  2. Angajaților din Departamentele de Control Intern și Audit
  3. Oricăror persoane interesate de riscul operațional, care doresc să înțeleagă mai bine cum se măsoară și analizează riscul operațional

Modul de desfășurare al cursului

Pentru cursul ”Managementul riscului operațional” ne vom întâlni online, pe parcursul a 4 zile.

Vor fi 4 Webinarii LIVE a câte 2 ore fiecare.

IMPORTANT!!! Nu este nevoie să instalezi vreun program pentru a participa la Webinarii! Trebuie doar să fii online și să le urmărești de pe laptop sau telefon.

După finalizarea programului, vei primi suportul de curs în format video pentru a-l reasculta și aprofunda de fiecare dată când ai nevoie.

Vei avea colegi de program alți specialiști care lucrează în același domeniu, cu care poți discuta și împărtăși cunoștințe și experiențe.

Tematica

Cursul ”Managementul riscului operațional” este structurat în 3 module (teorie+practică), astfel:

Modul I - Identificarea riscului operațional

În acest modul, vom analiza principalele instrumente pe care managerii de risc operațional le folosesc pentru a  identifica riscurile:
- Origine
- Definire
- Exemple

Modul II- Principalele reglementări privind riscul operațional

În acest modul vom discuta despre cadrul general de gestionare și control al riscurilor operaționale:
- Basel II
- CRD IV și CRR

Modul III- Măsurarea și controlul riscului operațional

În cadrul acestui modul vom identifica principalele tehnici folosite pentru menținerea sub control a riscului operațional și vom analiza diverse studii de caz.
- Indicatori cheie de risc operațional
- Modele de risc operațional
- Analiza datelor de pierderi datorate riscului operațional.

Ce primești după participarea la acest curs?

În urma participării la cursul ”Managementul riscului operațional” vei primi:

  1. Suport de curs în format video (2022) - reasculți și aprofundezi în orice moment informațiile de analiză financiară;
  2. Suportul lectorului pe toată durata parcurgerii programului – ai acces direct la unul dintre cei mai buni specialiști în domeniu și ai posibilitatea de a-i adresa întrebări și de a învăța din experiența sa;
  3. Camera de discuții suport din partea AS Financial Markets – atunci când ai nevoie de consiliere de la specialiștii AS Financial Markets
  4. Suport IT pentru desfășurarea cursului în condiții excelente, astfel încât să nu pierzi niciun minut prețios din acest program;
  5. Certificat de participare cu 8 ore de pregătire pentru anul în curs (certificatul se eliberează online sau în format electronic în termen de 24 ore de la finalizarea programului).

Cum te înscrii la curs?

Pentru a participa la programul Managementul riscului operațional, urmează pașii de mai jos:

Completează și pregătește următoarele documente:

  1.  Formular înscriere angajați ( în cazul persoanelor juridice );
  2.  Copia actului de identitate;
  3.  Dovada achitării tarifului de înscriere la curs (copie ordin de plată bancar sau chitanță fiscală).
  • 2. Încarcă documentele în aplicația www.cursuribursa.ro, în contul tău de client sau transmite-le la numărul de fax 0369-432.488 sau la adresa de e-mail: office@cursuribursa.ro
  • 3. Noi îți vom trimite pe email confirmarea înscrierii, precum și toate detaliile cu privire la cursul de analiză financiară. 
Preț curs: 690 RON

Evenimentele de risc operațional pot avea consecințe grave pentru o companie și, în cele mai grave cazuri, îi pot amenința supraviețuirea. Pentru a evita aceste consecințe, instruirea în managementul riscului operațional este crucială!

Cursul ”Managementul riscului operațional” te va ajuta să îmbunătățești eficiența companiei în care lucrezi, astfel încât să obții un mediu de lucru stabil și să ai condiții optime de muncă.

Investește în dezvoltarea ta profesională și înscrie-te acum la acest program de pregătire și perfecționare continuă!

 

Pentru mai multe detalii, ne poți contacta la oricare dintre numerele de telefon 0369-404.124, 0771-261.036 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail office@cursuribursa.ro.

 

...